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Wellnitz, J.; Müller, L. Research and development of a new and sustainable composite: natural stone laminate. In: Wellnitz (Hrsg.), J.; Subic, A. (Hrsg.); Leary, L.: Sustainable Automotive Technologies 2011 (ICSAT 2011) - Proceedings of the 3rd International Conference, 2011
Wellnitz, J. ; Wilhelm, E.: RKM - Rotationskolbenmaschinen: Eine neue Klasse von Maschinen. Tagungsband zum Colloquium, Hochschule Landshut, Leichtbau-Cluster Verlag, 2011
Wellnitz, J.; Bruckmeier, S. C.: Flexural creeping analysis of polyurethane composites produced by an innovative pultrusion process. In: Wellnitz, J. (Hrsg.) ; Subic, A. (Hrsg.) ; Hung, S. (Hrsg.): Sustainable Automotive Technologies 2011 (ICSAT 2011) - Proceedings of the 3rd International Conference, 2011
Wellnitz, J. ; Wilhelm, E.: RPM - Rotary Piston Machines: a new class of innovative machines. Sustainable Automotive Technologies 2011, Proceedings of the 3rd International Conference, Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 2011
Wellnitz, J.; Bruckmeier, S. C.: Car Body Design with Polyurethane Composites Produced by an Innovative Pultrusion Process. In: Wellnitz, J. (Hrsg.) ; Subic, A. (Hrsg.) ; Leary, M.; Koopmans, L. Sustainable Automotive Technologies 2012 (ICSAT 2012) - Proceedings of the 3th International Conference, 2012
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Roth, M.; Wellnitz, J.; Takla, M.; Burger, U.: Scaling mechanical parameters to achieve comparable figures for mechanics, 8. Landshuter Leichtbau-Colloquium Landshut, Deutschland, 8./9. März 2017
Roth, M.; Wellnitz, J.; Takla, M.; Burger, U.: Comparable Theory with supporting structures in mechanics - Using optical measurements to test different scalings without dependence to the model, 5. Tagung Innovation Messtechnik - Innovative Metrology, Wien, Österreich, 11. Mai 2017
Miehling, R.; Wellnitz, J.: Ein Beitrag zur Verwendung der Lamé'schen Differentialgleichungen als diskret-integratives Lösungsverfahren bei n-schichtigen, dickwandigen Rotationskörpern, 8. Landshuter Leichtbau-Colloquium Landshut, Deutschland, 8./9. März 2017